بازدید خط تولید شرکت ستاره نادی توسط پرسنل فروش اهواز و آبادان

روز 5 شنبه 6 شهریور ماه 1399 پرسنل فروش اهواز و آبادان با هدف ارتقاء سطح اطلاع از روند تولید و اثر گذاری در پاسخگویی به مشتریان ، از خط های تولید صنایع غذایی نادی (شرکت تولیدی ستاره نادی) بازدید به عمل آوردند . ابتدای ورود بازدید کنندگان ، سرکار خانم مهدوی و جناب مهندس شهاب ضمیری (به ترتیب مسئول کنترل کیفیت و مدیر فنی شرکت ستاره نادی) توضیحاتی از ایمنی ، بهداشت و تجهیزات مدرن بکار گرفته از روند تولید ، شرح داده شد .

ایشان در ادامه توضیحاتی از چگونگی عملکرد تجهیزات مدرن موجود در کارخانه و دخالت هرچه کمتر نیروی انسانی ارائه دادند . در این بازدید برای بازدیدکنندگان اطمینان حاصل گردید که روند تولید کاملا مکانیزه بوده و تا پایان بسته بندی هیچگونه دخالت دستی وجود ندارد و صنایع غذایی همچنان بر پایه اهداف خود که ارتقاء روز افزون سطح بهداشت و کیفیت محصول است به جد تلاش می کند . تمامی مراحل بازدید با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و پوشش مخصوص زمان ورود به خط تولید محصولات صورت پذیرفت .

پس از بازدید ، کلاس و جلسه ای جهت تقویت ارتباط صحیح و کیفیت فروش توام با رضایت مشتری ، توسط مدیر کل فروش برگزار گردید . در پایان صنایع غذایی نادی به پاس توجه پرسنل فروش اهواز و آبادان و به رسم مهمان نوازی ، هدایایی را تقدیم حضورشان نمود .

 

  • 3631 بار خوانده شده
صنایع غذایی نادی

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن: ۰۱۳۴۲۰۰

Persian  English

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هلدینگ صنایع غذایی نادی محفوظ است.