اقدامات اجرایی برای جلوگیری از اشاعه و ابتلاء به کرونا ویروس

کرونا ویروس جدید (CoV) عامل بروز بیماری کرونا2019 (COVID-19)  میباشد که از طریق تماس مستقیم  دست، صورت و ... فرد آلوده و یا تماس افراد با سطوح آلوده به ویروس به سرعت منتشر میشود. تب، سرفه خشک، تنگی نفس و در موارد حادتر پنومونی یا عفونت ریه و مشکلات تنفسی از عوارض ابتلا به این ویروس است که در برخی از موارد موجب مرگ می شود. تجارب سایر کشور ها نشان میدهد که سرعت انتشار و فراگیری این ویروس از ویژگی های منحصر بفرد آن است و هشدار های مکرری که از سوی مبادی ذیربط در کشور و سازمان های بین المللی متولی این امر در قالب دستور العمل ها و راهنماها صادر گردیده اهمیت تجهیز ایمن و مبارزه مناسب با این ویروس را دوچندان می نماید.

در این راستا مجتمع صنایع غذایی نادی از زمان اعلام ورود این ویروس به کشور از سوی رسانه های دولتی، بمنظور حفظ سلامت و امنیت جسمی و روانی جامعه و پرسنل نادی با استفاده از روش های علمی و رعایت پروتکل های بهداشتی و با بکارگیری از ابزار و مواد مناسب سعی دارد ضمن ادامه تولید و تأمین بخشی نیاز های غذایی هموطنان گرامی، با کاستن از ظرفیت های تولید، در گردش چرخ اقتصادی کشور همچنان فعال باشد. مجتمع صنایع غذایی نادی بر اساس وظیفه ذاتی خود که تولید محصولات استاندارد و با کیفیت برتراست، در دوره شیوع ویروس کرونا با روش پیشگیریِ سختگیرانه، که برای تمامی پرسنل لازم الاجرا است، در ابتدا جهت ارتقاء سطح آگاهی عمومی پرسنل به طور گسترده مبادرت به تهیه، توزیع و نصب تابلو ها و پوستر های اطلاع رسانی، پیامک های بهداشتی و... نمود و همزمان با تأمین و در اختیار قرار دادن لوازم رایگان نظیر ابزارهای اندازه گیری دمای بدن، وسائل حفاظت فردی نظیر دستکش یکبار مصرف لاتکس، پلاستیکی و نخی، ماسک های تنفسی و مواد ضد عفونی کننده دست و صورت و مواد ضد عفونی کننده و گندزدای سطوح و... روشهای مبارزه فیزیکی با این ویروس خطرناک را در پیش گرفت.

از آنجاییکه یکی از راه های انتشار ویروس تماس افراد سالم با فرد آلوده به ویروس میباشد، مسئولین مجتمع در صورت بروز هر گونه مخاطره برای سلامت افراد، بدون محدودیت و صرفاً به جهت حفظ سلامت و تندرستی پرسنل، مانعی را برای حضور افراد در محل کار ایجاد ننمود و پرسنل با اطلاع و یا بدون اطلاع میتوانند در محل کار خود حاضر نشوند تا بتوانیم همچنان در وظیفه و رسالت خطیر مراقبت از سلامت و تغذیه هموطنان عزیز و پرسنل نادی سربلند باشیم. ایمان داریم که این بار نیز از این دوران سخت، با تدابیر قاطع و علمی عبور خواهیم کرد و به یاری همدیگر و رعایت بهداشت در تمامی سطوح جامعه #کرونا_را_شکست_میدهیم

 

  • 3374 بار خوانده شده
صنایع غذایی نادی

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن: ۰۱۳۴۲۰۰

Persian  English

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هلدینگ صنایع غذایی نادی محفوظ است.