بازدید خط های تولید صنایع غذایی نادی توسط پرسنل فروش اصفهان

روز پنج شنبه 5 دی ماه 98 پرسنل فروش استان اصفهان با هدف ارتقاء سطح اطلاع از روند تولید و اثر گذاری در پاسخگویی به مشتریان، از خط های تولید صنایع غذایی نادی بازدید به عمل آوردند. ابتدای ورود بازدید کنندگان، به خط تولید کارخانه"ستاره نادی" توضیحاتی از ایمنی، بهداشت و تجهیزات مدرن بکار گرفته از روند تولید، توسط مدیر کنترول کیفیت، شرح داده شد.

ایشان در ادامه توضیحاتی از چگونگی عملکرد تجهیزات مدرن موجود در کارخانه و دخالت هر چه کمتر نیروی انسانی ارائه دادند. همچنین در بازدید از خط تولید کارخانه "شکوه نادی"، مدیر تولید در خصوص یکی از مدرنترین دستگاه ها در تولید ویفر و شکورول (ویفر لوله ای) موجود در ایران اطلاع رسانی کرد. در این بازدید برای بازدید کنندگان اطمینان حاصل گردید که روند تولید کاملا مکانیزه بوده و تا پایان بسته بندی هیچگونه دخالت دستی وجود ندارد و صنایع غذایی همچنان بر پایه اهداف خود که ارتقاء روز افزون سطح  بهداشت و کیفیت محصول است به جد تلاش می کند.

پس از بازدیدها،  کلاس و جلسه ای جهت تقویت ارتباط صحیح  و کیفیت فروش توام با رضایت مشتری، توسط مدیر کل فروش  برگزار گردید. همچنین مدیر عامل صنایع غذایی نادی ضمن حضور در جمع مهمانان، سخنانی مبتنی بر تاکیید صداقت در عملکرد و توجه به نیاز مشتریان ایراد نمودند. در پایان صنایع غذایی نادی به پاس قدردانی از تلاش و شایستگی پرسنل فروش استان اصفهان، هدایایی را تقدیم حضورشان نمود.

 

  • 3932 بار خوانده شده
صنایع غذایی نادی

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن: ۰۱۳۴۲۰۰

Persian  English

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هلدینگ صنایع غذایی نادی محفوظ است.