نخستین سمپوزیوم «انسان، غذا، سلامت»

نخستین سمپوزیوم «انسان، غذا، سلامت»، جمعه بیستم فروردین ماه جاری به همت صنایع غذایی نادی در لاهیجان برگزار گردید. صنایع غذایی نادی در راستای برنامه استراتژیک خود در قامت مجری سمپوزیوم، در پی این است تا با برگزاری این برنامه ضمن افزایش ارتباطات مجامع علمی و پژوهشی با صنعت، زمینه بهره گیری از نتایج مطالعات علمی و پژوهشی در صنعت غذا را فراهم نماید.

یکی دیگر از اهداف صنایع غذایی نادی از برگزاری این سمپوزیوم، فراهم کردن زمینه ی توجه هر چه بیشتر به مقوله سلامت در صنعت غذا است. صنایع غذایی نادی در راستای مسئولیت اجتماعی خود پا را از «سلامت» فراتر گذاشته و با گنجاندن مفهوم گسترده «انسان» در نام این سمپوزیوم یعنی «انسان، غذا، سلامت»، نه تنها نشان داده است که به مسئولیت خود در قبال جامعه و انسان آگاه است، بلکه تمایل دارد با ترویج آن در قالب یک رویداد کم سابقه علمی، پیش قراول نهادینه کردن هر چه بیشتر مفهوم مسئولیت اجتماعی در بین تولید کنندگان و شرکت های بزرگ ایرانی باشد.

محورهای این سمپوزیوم که با سخنرانی اساتید مطرح دانشگاه و فعالان صنعت غذا برگزار گردید عبارتند از:

  • نقش مواد غذایی در سلامت
  • نقش غلات و دانه ها در تغذیه سالم
  • نقش فراورده های آردی در تغذیه سالم
  • نقش تکنولوژی های جدید تولید در بهبود کیفیت محصولات غذایی بسته بندی شده

 اهمیت برندهای تخصصی صنایع غذایی در توسعه پایدار

عنوان سخنرانی کلیدی این سمپوزیوم «غذاهای فراسودمند» است که توسط پروفسور رضایی یکی از اساتید برتر دانشگاه تهران که نام ایشان اخیرا از سوی پایگاه استنادی طلایه‌داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) در میان یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفته است، ایراد شد.

a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r

  • 3535 بار خوانده شده
صنایع غذایی نادی

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن: ۰۱۳۴۲۰۰

Persian  English

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هلدینگ صنایع غذایی نادی محفوظ است.